.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیلم/ گزارش عملیاتی سردار حاجی‌زاده از موشک‌باران تروریست‌ها
موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه بطور همزمان تروریست‌های موساد و داعش را در اربیل و ادلب منهدم کردند.

فیلم| گزارش عملیاتی سردار حاجی‌زاده از موشک‌باران تروریست‌ها

 

به گزارش شمال نیوز، چندین فروند از موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه همزمان تروریست‌های موساد و داعش را در اربیل و ادلب منهدم کردند.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌های سه‌گانه خود درباره این عملیات‌ها اعلام کرد که موشک‌های سپاه به سوی محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر به ویژه داعش در سرزمین‌های اشغالی سوریه و مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را منهدم کردند.

 

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فیلم زیر گزارشی را از این عملیات ارائه کرد.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفتوگوی تلفنی با سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در تشریح عملیات های انتقام موشکی گفت:‌ راس ساعت ۱۲ همه کارها با موفقیت انجام شد.

 

وی افزود: ۴ فروند خیبرشکن از جنوب خوزستان به مقر داعش در ادلب شلیک شد. همچنین؛ ۴ فروند از کرمانشاه و ۷ فروند موشک نیز از آذربایجان شرقی به مقر صهیونیستی شلیک شد.

 

سردار امیرعلی حاجی زاده تاکید کرد: ۹ فروند نیز به گروه دوم تکفیری‌ها اصابت کرد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.381 seconds.